keskiviikko 8. elokuuta 2012

Seikkailut lentokentällä ja suomessa

Mun piti eilen viimeinen päivitys tästä kaikesta, mutta huomasin, etten ole ollenkaa noista meidän kulttuuri-illoista pistäny mittää. Olkoon se sitten viimeine. Tämä päivitys on siis omistettu paluumatkalle.

Päivitys viimeistä kertaa hotellilta. Koomalla ei ole rajaa.


Sofian lentokentältä tämä seuraava. Varmaa joku 20 minuuttia kyynelten jälkeen ku hyvästelttiin Eddy, Irina, Vero ja Mirco. Kyllä se tarkastaja hiukan pitkään katsoi, kun olin ihan naama tomaattina turvatarkastuksessa.

Matkatavaroista sen verran, että pelkäsin kuollakseni, että mun ruumaan menevä laukku on liian iso (maksimi 30 kg), mulla oli vaan 18 kg (ottakaa huomioon se, että lähes koko laukun sisältö ja itse laukku oli Bulgariasta ostettu). Käsimatkatavarat ylittivät taas rajan puolellatoista kilolla. Polish Airlinesin sivuilla luki, että ylimääräisistä kiloista (hah hah) joutuu maksaa 10€ per kilo. Onneksi se virkailija, oli rento ja sano vaan, että kanna kädessäs kannettavaa, niin se o ok. Eikä se silloinkaan ku näki toisen kerran mut, ku mentiin koneeseen sisään vaatinu repii sitä kannettavaa kouraan.
Kiitos vain tälle herralle kuka olikin.


Goodbye Bulgaria!

Meillä oli tämän jälkeen, vaihto Varsovassa ja edellinen lento oli pikkasen myöhässä, että tuolla ei ollu vähästä kiinni, että Helsiinkiin pääsy olis menny sivu suun. Mutta, meillä oli Jennin kanssa lihasta kantaa laukkuja ja päämäärä päästä kotiin, että hyvin ehdittiin!


SUOMI! SIELLÄ NÄKYY!!

Vastassa odotti tätini Salli, jolle minulla oli myös pikkuruinen tuliainen, Bulgarialaista ruusuöljyä.
Myöhästyttiin ekasta bussista, jolla mun oli tarkoitus mennä. Muutamasta minuutista oli kiinni, mutta onneksi heti seuraava bussi Tampereelle lähti 25 minuutin päästä, että eipä hätiä ollut.

Tässä viimeine video bussista.

Että semmonen reissu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti